nedjelja, 8. rujna 2013.

Novosti

 Pozdrav drage moje čitateljice i ukoliko ima kojeg čitatelja tad pozdrav i tebi.

 Dugo me nema ali s razlogom. Naime već dugo vremena razmišljam da preselim blog na Wordpress platformu i konačno sam se odlučila na taj korak i preselila se tamo. Pa me tako od sad možete dalje pratiti na adresi   http://paperbox.com.hr/.
 Ovaj blog Male stvari ostavit ću ali neću dalje na njemu pisat postove već sve moje daljnje kreacije i svaštarije možete pratit na novome blogu. Pa ako Vam se moj blog sviđao, tada svratite na novu adresu i nastavite me dalje tamo pratiti..


Hvala Vam svima koji ste vjerno pratili i čitali moj blog, te redovito komentirali postove, a hvala i svima onima koji ste povremeno svratili na moj blog, nadam se da ćete to ubuduće raditi i na novoj adresi. 

Pozdrav, 
S.

4 komentara:

Vesna kaže...

Rado ću nastaviti da pratim tvoj blog i vidimo se na novoj adresi. :)
Srdačan pozzz!
Vesna

Sonja kaže...

Hvala ti. :)

Angel 007 kaže...

Hallo liebe Sonja,
natürlich verfolge ich Dich auch weiterhin auf Deinem neuen Blog.


Liebe Grüße, Carmen

Chris kaže...

Hi Sonja, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.ca/