četvrtak, 24. travnja 2014.

Čestitke .. dvije .. opet…

 

Hm da, još sam u fazi ništa mi se neda, pa zato danas slijede opet dvije čestitke koje su nastale već prije. Nastale su od ostataka papira.A kad smo već kod ostataka papira, tad mogu reći da ovih dana jedino što radim je da se rješavam tih ostataka jer teško mi ih je bacit (znate ono – trebat će mi negdje), a opet imam osjećaj kao da me guše,pa ih tako sad polako rezuckam, a što je nastalo i što će nastati, to ćete vidjeti kroz koji dan.Uglavnom nekih par dobrih ideja kako iskoristi ostatke papira.

A sad da ne duljim,idemo na moje današnje čestitke.

 

Čestitka - Grußkarte 11 (1)Čestitka - Grußkarte 11 (2)Čestitka - Grußkarte 11 (3)

Rođendanska čestitka - Geburtstagkarte (30)Rođendanska čestitka - Geburtstagkarte (31)Rođendanska čestitka - Geburtstagkarte (32)

Dvije sasvim jednostavne čestitke, sa malo detalja.Par ostataka papira,malo štambilja i gotovo. I to bi bilo to za danas.

Lijepo vas pozdravljam i želim vam lijep i ugodan dan.

Hvala na Vašoj posjeti i komentarima.

Pozdrav,

Martina

Broj komentara: 10:

Unknown kaže...

Jednostavne a lepe. Ova sa cvetom je savršena!!! LP Ivana

Vladuška kaže...

Ja, s temi ostanki so vedno problemi :) Ampak dobro si jih uporabila tukaj.

vilinke kaže...

Super voščilnice prva je še posebej lepa
LP Vilinke

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Wauuu
krasne so
pozdravček Tamara

MOJCA BOŽIČ kaže...

Ponekad sa ostatkima učiniš bolji efekat. Ja sam ti ista. Sakupljam male lističe 2x2 cm , vunu,... baš sve što mirisa na ručni rad - ne bacam ništa u smeče(kako ti kažeš možda - nekad). Mislim, da smo sve iste - kao hrčak.
Sviđa mi se, jer si upotrebila mnogo crne boje. čao

Hiška iz papirja kaže...

Krasno si porabila ostanke, sploh prva voščilnica je čudovita! Tudi jaz težko vržem stran male koščke papirja, je pa res, da se veliko hitreje nabirajo kot jih porabljam :)

Anonimno kaže...

Moin Martina,
vielen Dank für deinen lieben Kommentar bei mir. Ja, jetzt geht es mir wieder gut.
Deine Karten sind ja wieder bewundernswert schön, liebe Martina. Mir gefällt auch sehr gut, wie du die Innenseiten der Karten gestaltet hast.
Ich wünsche dir noch einen schönen Tag.
Liebe Grüße Heidi

Nena3110 kaže...

Čestitke su prekrasne, uopšte se ne primećuje da su od ostataka, zato i ja mislim da ništa ne treba bacati. Još ćemo i papir maše raditi :)

oldpunca kaže...

Mislim, da svi znamu tu priču o ostacima papira :-) Tvoje današnje čestitke jaku mi se sviđaju. Volim čisti stil sa malo detajla.

Adrijana Knez kaže...

Martina čudovito! Sploh prva voščilnica mi je zelo všeč. Jana