nedjelja, 22. ožujka 2015.

Tko vas inspirira….

 

Pozdrav društvo.

Heh, godišnji prošao, kolotečina života se vraća u normalu, ponekad lagano dosadnu rutinu.No, zato sam i odlučila danas napisati ovaj post o inspiraciji. Ovdje mislim na ispiraciju koja proizlazi iz napisanih ili zapisanih riječi. Jedna od mojih takvih inspiracija su knjige od Robina Sharme. Dok zaglibim u nekim negativnim obrascima volim pročitati par njegovih tekstova i hopala, već se osjećam mnogo bolje. Zašto je tome tako, u ot nebih ulazila, ali znam da smo mi ljudi čudna bića koja vole zaglaviti u rutini i svakodnevici, bez da vidimo stvari i ljude i događaje oko sebe i budemo zahvalni na istima. A zahvalnost donosi radost i sreću.

Nadam se da vam neće smetati ako tu i tamo ovdje prepišem po koji tekst iz knjige Robina Sharme Vrhunski Uspjeh. Možda nadahne i vas.

Postanite uspješni u zahvalnosti

Prije nekog vremena u CNN-ovoj emisiji Larry King Live je razgovarao sa Carolyn Thomas, koja je izgubila veći dio lica kada joj je bivši dečko pucao u glavu.Tamo je sjedila, u zavojima,s jednim okom i mnogo hrabrosti, kakvu već dugo nisam vidio.

Tada sam počeo razmišljati o zahvalnosti.Moćna zamisao: ONO ŠTO CIJENITE U ŽIVOTU POVEĆAVA SVOJU VRIJEDNOST.Ono o čemu razmišljate i čemu obraćate pozornost,raste.Ono što cijenite, dobiva na cijeni.Cijenite svoje zdravlje.Cijenite svoju obitelj.Cijenite svoje darove,svoje prijatelje, svoj posao i svoj život.Vaši će se stavovi početi mijenjati.Vidjet ćete blagoslove vašega života(a ne pokvarene dijlove).

Ja volim velike popise.Predlažem vam ovo: napravite popis pedeset stvari na kojima ste zahvalni(da, pedeset).Prvih deset su jednostavne:voljene osobe, posao,dom i td. Međutim,dođite do temelja.Kopajte(za bisere je potrebno roniti duboko).Budite zahvalni da znate govoriti engleski(ili japanski, španjolski, hebrejski ili hindi).Budite zahvalni što imate dva oka ili zdravo srce ili što ne živite na ratnom području.I budite zahvalni drugima.Blagoslovite poljoprivrednika čijim su trudom nastali plodovi koje jedete za doručak.Blagoslovite radnike u tvornici koji su sastvaili automobil koji vozite.Blagoslovite blagajnicu u dućanu u kojem kupujete zubnu pastu.I blagoslovite osobu koja vam poslužuje hranu u restoranu u kojem ćete sljedeći put jesti(to mijenja život, čak i ako se tako ne čini).

Stav zahvalnosti.Izricanje blagoslova.Ne uzimati ništa zdravo za gotovo.Kladim se da možete biti zahvalni na monogo više stvari nego što ste trenutno svijesni.Samo razmislte o tome.Samo postanite zahvalni.A onda se spremite na putovanje.I promatrajte što će se dogoditi.

Tekst: Robin Shama, Vrhunski uspijeh

To je bio današnji tekst o zahvalnosti. Možda je i vas nadahnuo.Možda ste pronašli nešto zanimljivo i za vas.

Imate li i vi svoju omiljenu knjigu ili više njih koje vas nadahnjuju?

P.S. Voljela bih da mi u komentarima napišete da li vam se sviđa ova zamisao sa inspirativnim tekstovima ili ne. Hvala.

 

januar-worte

Toliko od mene za danas. Lijepo vas pozdravljam i želim vam lijep i ugodan dan.

Hvala na vašoj posjeti i komentarima.

Pozdrav,

Martina.

Broj komentara: 9:

oldpunca kaže...

Što se mene tiče, ti samo nastavi tim tekstovima. :-) Ja to sve pročitam i uzmem onoliko, koliko mi treba. :-))) Inače najviše volim citate iz knjiga, a inspiriraju me i rječi poznatih ljudi iz istorije.

Bad Kitty kaže...

sper tekxt
samo ti nastavi

Zvonka kaže...

Ko se zamisliš, ugotoviš, da si premalo hvaležen za mnoge stvari, ki se zdijo preveč samoumevne.Se je potrebno večkrat zamisliti. Ti le nadaljuj s tem in boš tudi nas maloo prisilila v razmišljanje. Lep teden ti želim.

Vladuška kaže...

Ko gre vse lepo v življenju, kar pozabimo na hvaležnost in prevzame nas občutek, da je vse samo po sebi umevno. Pa ni in dobro se je vedno znova zahvaljevati za vse kar imamo. Če tako čutiš, kar nadaljuj s takimi teksti. Bodo dali tudi nam malo misliti.

Ne-Ja kaže...

Ob takih objavah se človek malo zmaisli. Ti kar nadaljuj, tako bomo lahko malo več razmišljali o stvareh, ki se na prvi uč zdijo samoumnevne, vnedar so daleč od tega.

Sanja kaže...
Autor je uklonio komentar.
Sanja kaže...

Lijepi tekst..ja sam zahvalna sto si ti moja prijateljica..

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Prekrasno
tako divan post
hvala na posjeti
poz Tamara

Algodão Tão Doce kaže...

É Páscoa! Cristo está vivo, o túmulo está vazio, Ele ressuscitou!!! A mais bela festa dos Cristãos.
Crentes no Amor de Deus Pai que nos deu seu Filho Jesus Cristo que permanece conosco pela força do
Espírito Santos, seguimos nossa caminhada na construção de um mundo mais justo, fraterno, humano,
harmonioso e de doação.
Todos somos promotores da Paz!
Feliz, Santa e Abençoada Páscoa.
Um doce abraço, Marie.