srijeda, 29. srpnja 2015.

Novosti i vrlo malo vremena

 Pozdrav društvo. Dugo se već nismo družili.Nadam se da se ne ljutite što ne ostavljam komentare na vašim blogovima. Ponekad pratim novosti, ponekad ne. Jednostavno ne stignem. Uz to bila sam još i na godišnjem, kratko, ali divno.
  Upustila sam se u neke nove stvari. Naime, uz to što već imam dućan na Dawandi, odlučila sam otvoriti dućan i na Ebay-u. Vjerovali ili ne, za onog tko to nikad nije radio, bio je to Sizifov posao, ali nakon silnih muka, učenja novih stvari i sl.uspjela sam i to napraviti. I da, tada je nastala strepnja, hoće li se tamo uopće nešto prodavati. Kako je to tamo sa ručnim radovima i sl. I znate što,ostala sam vrlo ugodno iznenadjena kako je sve dobro krenulo. S obzirom da je dućan ukupno malo više od cetiri tjedna u prometu( izmedju je bio u mirovanju jer sam bila na go.)ja sam prodajom vrlo zadovoljna s obzirom na to da sam tek počela. Zašto ovo pišem, pa evo da ohrabrim one koji bi možda isto rado otvorili neki online dućan. Samo isto tako, ako niste spremni sate i sate provoditi pred kompjuterom i fotoaparatom, tada se nemojte ni u to upuštati. Sve ovo zahtjeva vrlo mnogo vremena i živaca. Ali jednom dok sve posložite i prodaja krene, tada zaboravite na svu muku. :)
 No,sad krećemo dalje u nove izazove. Kod mene je bilo, prije svega toga, nastalo i nekoliko novih stvari, pa evo da vam i jednu danas pokažem. Jedna ćestitka u mom stilu.




 Klasika, ništa posebno. Nekako se ljudima svidjaju ovakve čestitke.Napravila sam još nekoliko komada ali o tome više u nekom idućem postu. Nadam se da necu opet ovako dugo zapostaviti blog. :)
Sada vas sve lijepo pozdravljam, ovo je bio brzinski post tek da se malo javim. I nemojte zamjeritit što ne ostavljam komentare na vašim blogovima, bit će opet više vremena, ali trenutno jednostavno ne stignem. :)

Ostajte mi dobro, uživjate u vrućem ljetu i čitamo se opet...

Hvala na vašoj posjeti i komentarima.

Pozdrav, 
Martina

Broj komentara: 20:

Fikreta kaže...

super za dučane!
sretno!
ovo je predivno
pozdrav

Sapfina (Barbara) kaže...

Ja čestitam za poslovne uspehe! :) Naj kar trajajo in trajajo! Voščilnica pa mi je zelo všeč!

MOJCA BOŽIČ kaže...

Hoj hoj. Dugo se nismo čule i stvarno sam oduševljena nad tvojim dučanom...ja nemam m..a(ako bi bila muškarac znaš šta bi napisala), da bi otvorila neku sličnu stvar...ali bi zaista željela. Moraš imat znanje kompjutera, foto,...a ovo mi baš ne ide...ja znam samo radit. Možda u jednom drugom životu...nikad se nezna. Ali sam happy zbog tebe. čao

Janja kaže...

Voščilnica je zelo lepa. Veliko uspeha ti želim in zadovoljnih strank. Lp

Unknown kaže...

Pozdrav Martina, čestitka je jednostavna i prelepa. Lepe boje sa ovim tvojim kartonom koji mi je jednostavno predivan. Želim ti puno uspeha sa prodavnicom na Ebay-u.

vilinke kaže...

Čestitke za dučan in mnogo mnogo uspjeha!!! Čestitka je divna i čisto u tvom fazonu ;) Uživaj i ne brini svi smo nekako u nedostatku vremena!!!

Suzica kaže...

Mnogo mi se dopada :)

oldpunca kaže...

Čestike na hrabrosti i stpljenju sa on-line dučanom! Jako mi se dopada tvoj stil čestitka. :-)

Korana kaže...

Strašna si mi ti draga moja....vrijedna da vrijednija zaista ne možeš biti....prekrasno je to vidjeti kod mladih ljudi....svaka ti čast!!!Čestitka je divna,uostalom kao i svi tvoji radovi.Pozdrav veliki
Zdenka-Korana

Vladuška kaže...

Čestitka je krasna, stran pa si si prav tako lepo uredila in želim ti obilo uspeha.

Ne-Ja kaže...

Čestitke za pogum in izvedbo. Sama ne vem če bi se lotila takega podviga - se bojim da bi me čas povozil.

Voščilnica je čudovita in res prav v tvojem stilu. Ta prerosta antur eleganca se mi res dopade :).

Zvonka kaže...

Čestitke za novo trgovinico,veliko prodajnih uspehov. Čestitka mi je pa zelo všeč, ta tvoj stil je super. Lp

ana kaže...

Zelo me je razveselila tvoja nova objava!! Super je tvoja trgovina!!

Nena3110 kaže...

Ja sam izgubljena u svemiru :) Mislim, na netu!
videla sam i komentarisala na google +, a ovde nisam.
Tvoje ruke su zlatne, a mašta bogata, šta izmaštaš, ruke naprave. Divim se!

Tinka's paper wonderlland kaže...

Čestitka je super, jednostavna ali efektna.
Sretnoi sa dučanom, baš mi je drago da ti je uspjelo ;)

Nena3110 kaže...

Nedostaješ!
Nadam se da si dobro, što ti želim od sveg ♥

Joanna Wiśniewska kaže...

Beautiful card. Unique.
Joanna

Blogger kaže...

Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

Obchod odkudkoli - Čas jsou peníze. Obchodujte na počítači, mobilu a tabletu

227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

engaztop2 kaže...


شركة مكافحة النمل الابيض بالجبيل
شركة مكافحة الحمام بالجبيل والقطيف
شركة مكافحة النمل والصراصير بالدمام
شركة مكافحة الحمام بالدمام والخبر
شركة رش دفان بالدمام
شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالدمام
شركة مكافحة النمل الابيض بالدمام
شركة مكافحة فئران بالدمام
شركة مكافحة النمل الابيض بالخبر
شركة مكافحة حشرات بالاحساء


Simon Durochefort kaže...

Ponudba posojila brez protokola
Pomoč je najboljši način, da delite svojo večno ljubezen, zato nas je spodbudilo, da vam zagotovimo posojilo v višini 2.000 EUR pod zelo preprostimi pogoji in ne glede na raso. Prav tako vlagamo in dajemo posojila med posamezniki vseh vrst. Pišite nam po whatsapp ali e-pošta.

E-pošta: simondurochefort@gmail.com
WhatsApp: +33752366330