srijeda, 26. lipnja 2013.

Jedna pokusna..

Pozdrav svima.

Zašto jedna pokusna, pa evo sad ću Vam odgovorit. Jer sam dobila ideju slučajno vidjevši na netu penkalu upakiranu u kutiju. I odlučila sam isprobati od ostataka papira i ja jednu napraviti, ali naravno na moj način. I nije tako loše ispala, dapače napravit ću još pokoju.
Evo slikica.







To bi bilo sve od mene. Idem se dalje grijati, jer kod nas je nenormalno vrijeme, vani 12 stupnjeva, uopće nemam osjećaj da je ljeto. Ne znam kako vi, ali ja već lagano padam u depru od kiše, sivila i hladnoće.

Ugodan ostatak dana Vam želim.
Hvala na posjeti i komentarima.

Pozdrav,
S.


Broj komentara: 11:

Mojca kaže...

Uau kako lepo!!! lp

Heidi Papierbastler kaže...

Moin Sonja,
entschuldige bitte, dass ich erst jetzt hier vorbeischaue. Ich habe im Moment einfach zu wenig Zeit. Da schaffe ich es nicht immer, zu kommentieren. Deine Box finde ich wieder so wunderschön. So wunderschön verpackt ist die Freude über das eigentliche Geschenk doch gleich viel größer. Auch deine letzten Boxen gefallen mir ganz wunderbar. Danke auch, für die tolle Anleitung.
Ich wünsche dir einen schönen Tag.
Liebe Grüße Heidi

Angel 007 kaže...

Hallo liebe Sonja,
Deine Stifte Box ist Genial und eine Superschöne Geschenk Idee.

Machst Du uns von dieser tollen Box bitte auch eine Anleitung.Beide Boxen zusammen ergeben ein tolles Set.
Ich habe meine erste Box fertig und es hat mir großen Spaß bereitet sie herzustellen.
Morgen werde ich sie Dir zeigen.

Ganz liebe Grüße, Carmen

CreativaCale kaže...

Volela bih kada bih mogla da se odlucim samo za jednu kreativnu oblast kao ti.Izabrala si kutije i u tome si izvrsna.A ja...kao dete samo istrazujem i sve me zanima ,pa mi je i takv blog.Isti kao ja.A niucemu nisam savrsena:((Pozz:))

Gertrude kaže...

Das ist aber eine schöne Box, gefällt mir
lg gertrude

ruth..chen;-)) kaže...

ach sonjalein....du bist die königin der boxen...*lach*....wunderschön ist deine stiftebox....
liebe grüsse
ruth..chen;-))

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

I kod nas kiša i opet zima-meni je mraz, a biče bolje kažu svi,...
Ti si prava majstorica sa ovim kutijama, i ova je nešto posebno i divna.
Pozdrav Tamara

oldpunca kaže...

Pa ti res čaraš te škatlice :-) Zdi se mi, da je vsaka naslednja lepša od prejšnje :-)
Tudi pri nas je hladno. Nima smisla sekirati se zaradi vremena! Bo že... enkrat spet poletje :-)

Ustvarjalne sanje kaže...

super jeta tvoja škatlica,hvala za idejo,tudi jaz jo bom naredila,lp

SilviA kaže...


Hallo sonja
wow sieht ja toll aus deine Box
du hast einen schöne Blog
LG SilviA

Marinica kaže...

Predivna je!