utorak, 11. lipnja 2013.

Pa još jedan..


Pozdrav svima.
Nekako sam se navukla na ove kompletiće, pa sad samo njih radim.. Nekako mi kutije bolje sjedaju od bilo čeg drugog.
Danas ću Vam pokazati jedan plavi.

Kutija za poklon s čestitkom- komplet  (11)
Kutija za poklon s čestitkom- komplet  (12)Kutija za poklon s čestitkom- komplet  (13)Kutija za poklon s čestitkom- komplet  (14)

Eto, to je sve za danas. Nema previše riječi tek pokoja slika.
Želim Vam svima ugodno popodne.
Hvala na posjeti i komentarima.
Pozdrav,
S.

Update:
Prijavla sam se na sljedeći izazov:
http://familyandfriendssh.blogspot.de/2013/06/challenge17-wei-blau.html.

Broj komentara: 11:

Heidi Papierbastler kaže...

Moin, liebe Sonja,
das ist ja ein ganz zauberhaftes Set in blau/weiß. Da kannst du doch auch bei folgendem Challenge mitmachen. http://familyandfriendssh.blogspot.de/
Dort ist das Thema für diesen Monat blau/weiß.
Ich wünsche dir einen schönen Resttag.
Liebe Grüße Heidi

CreativaCale kaže...

Postala si prava majstorica.svaka cast:))

Vesna kaže...

Preslatko!!! Ne znam šta bih drugo rekla. Sjajno i tačka! :)
Srdačan pozzz!

Mojca kaže...

krasna škalica. lp

vilinke kaže...

Divna je kutija a i čestitka mi se sviđa naročito šta si unutra uradila.

oldpunca kaže...

Zelo lep komplet.

made by Tanja kaže...

Liebe Sonja, ein ganz wundervolles Set.
Liebe Grüße Tanja

Andreja L. kaže...

Čudovite kompletke izdeluješ :-))

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Divan poklon,
i u kompletu
pozdrav Tamara

Held Link kaže...

Hallo Sonja,

Vielen Dank für die Teilnahme bei Family and Friends

Viel Glück wünsch ich Dir

lg Olaf

** - Stibberle - ** kaže...

Habe mir gerade dein eingereichtes Werk angeschaut :-)

Danke schön für deine Teilnahme bei Family And Friends.....
ich drück die Daumen für den Lostopf

LG Stephanie