ponedjeljak, 12. kolovoza 2013.

I opet jedna kutija..

Pozdrav svima.

Evo me, u zadnje vrijeme nekako redovito objavljujem postove, bez velikih pauza.
Danas slijedi opet jedna 10x10x5 cm kutija.





Ovaj papir mi je posebno lijep, nekako nježan a opet efektan.

To bi bilo to od mene za danas. 
Želim vam ugodan dan.

Hvala na posjeti i komentarima.

Pozdrav, 
S.





Broj komentara: 6:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Krasna je u pinki
lp Tamara

Click4Chic kaže...

predivno, fakat imaš smisla :)

pusa

Matea

Mojca kaže...

Waw baš je ljepa. lp

vilinke kaže...

pravi si ekspert u kutijama,svaka čast...ja uvjek poluđujem kad moram koju da pravim ;)

Irene kaže...

Eine traumhaft schöne Box und lieben Dank für deinen Besuch auf meinem Blog

LG Irene

Ivana kaže...

Ova je stvarno predobra :-)

Pozdrav Ivana