srijeda, 14. kolovoza 2013.

Jedna malo drugačija...

Pozdrav svima.

Danas jedna malo drugačija ali samo zbog načina zatvaranja. Kutija je za penkalu.

Pogledajte.





Eto, još jedna u nizu samo malo drugačija. Inače je u stanicama magnet koji je drži zatvorenom.

To bi bilo od mene za danas. 

Hvala na posjeti i komentarima.

Pozdrav, 
S.







Broj komentara: 8:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Čudovita je, všeč mi je to zapiranje in papir na opike je carski,
lp Tamara

vilinke kaže...

Baš lepa kutija,kako napraviš zatvaranje,na magnet? I svaka ti čast,da jih praviš tako brzo a znam da to i nije tako jednostavno,jer kad ja pravim koju kutiju to traje i traje i traje...;)

Gertrude kaže...

echt total schöne Arbeit
lg gertrude

Ondinijana kaže...

Savršena je nekome za poklon, super je i način zatvaranja sa magnetom!

Janja kaže...

Čudovita je. Lep papir si izbrala. Lp

Andreja L. kaže...

ooo kako krasna škatlica za lep svinčnik!
Pozdravček :-))

Mojca kaže...

Zelo je lepa. lp

Martina kaže...

Vesela sem, da sem te zagledala na svojem blogu in te tako tudi jaz našla. Izdeluješ čudovite stvari. Zale škatlica za pero mi je tako zelo všeč. Z veseljem pridem spet na obisk. Pozdravček