četvrtak, 31. listopada 2013.

Jedna šarena..

Pozdrav drage moje.
Dan je bio tmuran i hladna, ali što drugo i očekivat uskoro će zima, nažalost. Kod mene nastala jedna kutijica. Malo je šarena, ali meni je papir baš predivan.

Dimenzije kutije su 20 x 5 x 2 cm. Može služit za svašta, pustite mašti na volju .




To je od mene sve za danas.Želim vam ugodan ostatak večeri.
Hvala na Vašoj posjeti i komentarima.
Pozdrav,
S.

Broj komentara: 10:

oldpunca kaže...

Ovaj papir je stvarno predivan. Sviđa mi se, kako si omotala traku :-)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Papir je doista nešto posebno a cjela kutija predivna
pozdrav Tamara

Klaudiya Ray kaže...

jako lijepa kutijica kao i uvijek, lp

Klaudiya Ray kaže...

evo samo da ti podijelim ovaj koristan link jer ima i razne šablone za kutijice, nađe se , ako slučajno trebaš :
http://www.usefuldiy.com/diy-simple-nice-gift-box/

Ivana kaže...

Super je kutijica!!!!

Martina kaže...

Papir je res čudovit. Škatlica mi je všeč ravno zaradi svoje barvitosti.

Mojca kaže...

Zelo lep papir si uporabila. lp

moi kaže...

Papir je re krasen. Jaz bi vanjo dala svončnik.

Andreja L. kaže...

Tale šarena ... krasen papir!
Všečččččč :-))

Andreja L. kaže...

Tale šarena ... krasen papir!
Všečččččč :-))