srijeda, 23. listopada 2013.

Naopako..

Pozdrav drage moje.
Malo vam je sigurno čudan moj današnji naslov, ali dok prvo napravite kuverte , a tek onda prema kuvertama idete raditi čestitke vjerojatno će i Vama biti naopako(vjerujem da su oba načina ispravna ). Tako su kod mene nastale ove tri čestitke. Ovaj papir se samo vukao po mojoj sobi i odlučila sam ga iskoristit za kuverte, a od restova sam napravila čestitke.





Eto, malo varijacija na temu, ništa posebno. Odoh dalje nešto raditi, a Vama želim ugodno popodne.
Hvala na Vašoj posjeti i komentarima.
Pozdrav,
S.

Broj komentara: 7:

vilinke kaže...

Waw super si to napravila sve mi se jako sviđaju. Dobra ideja da prvo napraviš kuvertu pa tek onda karticu.
LP Vilinke

oldpunca kaže...

Kako ništa posebno? :-) Ove kuverte i čestitke su predivne, a redosled rada zanimljiv.

Tina kaže...

Prekrasne so!

Mojca kaže...

Zelo so lepe, prave jesenske. lp

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Divne i posebne
nešto posebno
pozdrav Tamara

ruth..chen;-)) kaže...

ach liebe sonja....traumhaft schön ist deine kartenserie....zum verlieben mit diesen passenden umschlägen...
liebe grüsse
ruth..chen;-))

moi kaže...

Zanimiv vrstni red, sicer pa ti tako ni zmanjkalo papirja za kuverte ;)
Krasne čestitke so nastale in kuverte zraven so super.