srijeda, 15. siječnja 2014.

Jedna sasvim jednostavna kutijica..Tutorijal

Pozdrav svima.

Evo još jedne novosti, a to je da ću pokušat(tko zna koliko će mi to vrijeme dozvoljavat) tjedno jednom napraviti tutorijal za određenu kutiju.

Danas slijedi jedna kutija koju je vrlo jednostavno napraviti.

Moja kutija izgleda ovako:

Kutija za razne namjene (1)Kutija za razne namjene (2)Kutija za razne namjene (3)

Potrebno Vam je:

* Škare

*Ploča za izradu pregiba(???) Scorpal

*Dvostrana traka

*Papir-karton  9 1/2” x 13 1/4”

i malo dobre volje. Smiješak

Krenimo:

Potreban Vam je papir dimenzija 9 1/2” x 13 1/4”. Pišem u inčima.

Na užoj strani napravite pregibe na 3”, 6” i 9” i dobijete ovo

01-DSCF0003

 

Tada okrenite papir i napravite pregibe na 3”, 6”, 9” i 12”, i dobijete ovo

02-DSCF0005

Nakon toga izrežite papir škarama da dobijete ovo

04-DSCF0010

 

Nakon toga zalijepite dvostranu traku ovako

05-DSCF0011

i ovako

06-DSCF0013

Prije nego spojite kutiju ukrasite je prema svojoj želji. Pazite kod spajanja jer voli se sve skupa malo zamaknut i tada nemate pravilnu kutiju. Kutiju možete prilagođavati mjerama koje vama odgovaraju.Nadam se da sam sve dobro opisala, ukoliko Vam koji dio nije jasan slobodno me kontaktirate.

Evo još jedne kutije koja je nastala ali u drugoj boji.

Kutija za razne namjene (4)Kutija za razne namjene (5)Kutija za razne namjene (6)

Ukoliko Vam se sviđa ideja da postavim tjedno jedan tutorijal, slobodno mi pišite koje kutije bi voljeli vidjeti kako se rade.

Ne zaboravite na Nagradnu igru iz prijašnjeg posta.Možete sudjelovat do izvlačenja u subotu 18.1.

Želim Vam ugodan ostatak večeri.

Hvala na Vašoj posjeti i komentarima.

Pozdrav,

Martina.

Broj komentara: 9:

Klaudija Rajković kaže...

hvala puno za tutorijal, meni se sviđa ideja jer stalno mi nešto treba
mene zanima gdje si kupila tu ploču i gdje kupuješ te razne deko papire?

oldpunca kaže...

Sve mi se više čini, da ču morati nabaviti ovu ploču :-) Divan tutorial. Slobodno nastavi :-)

Tinka's paper wonderlland kaže...

Joj ovo je baš super tutorijal. Mene isto zanima gdje ste kupila scor pall, ja si ga dugo dugo već želim i stalno mi je nedostupan :(

Carmen S. kaže...

Oh, da hat meine liebe Martina ja wieder eine wunderbare Anleitung für uns gemacht. Du machst die Anleitungen wirklich am besten weil sie sehr genau sind. :)))

Diese Milchtüten sind einfach Genial. Du hast sie beide wunderschön gestaltet. Ich werde sie nach meinem nächsten Projekt sofort nach basteln. In der nächsten Zeit stehen bei mir viele Geburtstage an.

Ganz liebe Grüße und einen schönen Abend wünscht Dir, Carmen (◕‿-)

Nena3110 kaže...

Hvala puno, kutija je prekrasna. No, bez ploče nije je lako napraviti, jer i najmanje odstupanje će sve pokvariti.
Nadam se da ću biti u mogućnosti da nabavim ploču.
Kiss!

Andreja kaže...

ooo kako krasne škatlice si naredila in hvala za toturial :-))
Pozdravček

Klaudija Rajković kaže...

sretno sa nagradom kod mene ..lp

helena kaže...

Simpatična škatlica in videti ni prav zapleteno. Seveda sem nad idejo tedenski tutorialov navdušena; le pokaži nam še kaj lepega in novega.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Krasna izvedba in hvala za tutorial
lp Tamara