petak, 24. siječnja 2014.

Kutija broj tko zna koji…

Dobro Vam jutro.

Evo kod mene još jedne kutijice na koju je dodan opet papir koji sam sama napravila. Velim vam da sam se zarazila ovom tehnikom.

 

Kutija za razne namjene 112 (1)Kutija za razne namjene 112 (2)

 

 

 

 

 

 

Kutija za razne namjene 112 (3)Kutija za razne namjene 112 (6)

 

Tutić za kutijicu imate ovdje ako nekog zanima.

Nadam se da vam se svidja kutijica. Ovo je za danas sve. Nadam se da ću stići napraviti još jedan tutić ovaj tjedan.

Želim Vam lijep i ugodan dan.

Hvala na Vašoj posjeti i komentarima.

Pozdrav,

Martina.

Broj komentara: 10:

Tinka's paper wonderlland kaže...

Kutijica je super, moram baš isprobati sad za valentinovo ju napraviti pa klincezama čokoladice staviti ;) a papirćeki, definitivno super zaraza ....

Unknown kaže...

Odlična kutijica, super ti ide ova tehnika!!! Pozdrav

Bad Kitty kaže...

lijepa kutijica. hvala a tutorijal :)

vilinke kaže...

Tutič ti je super ;) Ti samo nastavi tako jer su ti papiri superiška ;)

Renata kaže...

Dobro ti ide, krasna kutija.

Klaudija Rajković kaže...

Lijepa kutija :D
lp

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

I ja neznam koji broj,
a svaka je dovršena i ljepa
pozdrav Tamara

oldpunca kaže...

Ne moraš brojiti kutijica :-) Ti jih samo pravi, a ja ću jih gledati i diviti se :-)

Sonja kaže...

Pa sem še jaz na obisku :) Lepa škatlica ♥

Time to be creativ kaže...

Hallo Martina,
deine Geschenkbox gefällt mir sehr, sehr gut. Sie ist schön stabil gebaut und toll dekoriert.
Liebe Grüße, Anja