utorak, 17. lipnja 2014.

Još jedna kutijica..i bonbon..


Danas u ljubićastoj boji,točnije rečeno dasty concord distress ink boji. Jednostavno sam se zaljubila u ovu tehniku i sad je sve u distressu..Smiješak

Gift Box- Geschenkverpackung-Kutija (1)Gift Box- Geschenkverpackung-Kutija (2)Gift Box- Geschenkverpackung-Kutija (3)

Bijeli embossing prah,dasty concord disstress ink ,akvarel papir,eko karton jedan gumb,malo konca i jedna poluperla i gotova kutijica. Dimenzije kutijice su 7,5 x 7,5 x 3 cm.
Vjerojatno ćete u buduće viđat kod mene mnogo radova u distressu jer trenutno sam u fazi eksperimentiranja sa distress bojama i nastaje sve i svašta.
I danas imam još jedno pitanje za vas i tko prvi  točno odgovori dobit će jedan poklončić od mene. Jedino što trebate napraviti je odgovoriti kako sam dobila ovu pozadinu.
A sad pitanje: Što sam upotrijebila da je nastalo ovo (tri stvari trebate nabrojat)? Ovdje mislim na ovu sliku ispod ovog teksta. Kako je nastala ova pozadina na slici ispod?

1-DSCF1178
Želim Vam svima puno sreće. “Tko prvi njegova djevojka.” Ovaj izraz mi je upravo pao na pamet, već ga dugo nisam čula.
I to bi bilo to od mene za danas. Želim vam lijep dan.
Hvala na Vašoj posjeti i komentarima.
Pozdrav,
Martina

Broj komentara: 14:

Bad Kitty kaže...

jako lijepa kutijica
upotrijebila si distress ink boju,embosing puder i naravno kutijicu!

vilinke kaže...

Ljepa kutijica, volim ljubičastu ;)
Mislim da si upotrebila embossing folder,disstress ink i akvarel papir !?

Anonimno kaže...

Moin Martina,
ich bin wieder da und jetzt habe ich auch wieder etwas mehr Zeit.
Deine Verpackung ist wieder mal ein Traum. Sehr edel gestaltet.
Zu deiner Frage, ich denke, du hast mit dem Embossingstempelkissen über einen Prägefolder getupft, dann geprägt und danach das Pulver, nach dem fönen mit einem Embossingfön leicht mit Farbe gewischt. Mal sehen, ob ich richtig liege, mit der Antwort. Bin gespannt auf die Auflösung.
Ich wünsche dir einen schönen Abend.
Liebe Grüße Heidi

Bad Kitty kaže...

a ja sam mislila da misliš na kutijicu ;)

Bad Kitty kaže...

a ja sam mislila da misliš na kutijicu ;)

Klaudija Rajković kaže...

baš ti je super ova kutijica, a
što se tiće ovog pitanja, ja neznam, mislim da je vezano za distres, embosing igla i kutijica
nemam pojma, uglavnom mučim se već par dana da nadođem kako uraditi dry embosing, jer super mi je to što radiš a potrebne su mi pozadine za scrapalbum koji upravo radim , bome namučit ču se dok nadođem kako ga napravit..
Puno te pozdravljam i želim divan dan, ljepši nego kod mene, oblačan i sve miriše na kišu

Renata kaže...

Divna kutijica, boja i embossing, super.
Za odgovor, mislim, da si upotrijebila, dvije boje distressa, stencil šablonu i papir.

Carmen S. kaže...

Hallo liebe Martina,
Du bist gerade sehr experimentier freudig, das finde ich sehr schön.
Deine Box sieht sehr Edel aus und wie Du gearbeitet hast gefällt mir sehr gut.
Was hast Du verwendet?
1. Papier
2. Eine Embossing Schablone
3. Distress Ink
Ich könnte noch mehr sagen, aber Du willst nur 3 Dinge wissen. ;)

Ich wünsche Dir noch einen ganz schönen Abend Martina, Carmen ☺

Unknown kaže...

Kutijica je prelepa, prvo sam je videla na FB :-) Želim ti još puno tako lepih radova, samo napred!!! Pozdrav

Ne-Ja kaže...

Škatlica je res odbita v viola barvi in z gumbkom za srečo :).

Odgovor na vprašanje: akvarelni papir, Distress balazinice (vsaj dve barvi), plastično šablono, voda v spreju ali pa kakšen drugi tekoči medij. Vsekakor si naredila fenomenalen vzorec :)

Nena3110 kaže...

Mnogo mi se dopada ova tehnika. Dopada mi se i to što se ti, iako koristiš različite tehnike držiš svog prepoznatljivog stila. Na pitanje je kasno da odgovorim, ali se radujem kad neko dobije nagradu, tek će da vidi šta je prava lepota.

oldpunca kaže...

Nemam pojma, kako je nastala pozadina na zadnjoj fotki, ali jako mi se sviđa :-) I kutijica je super. Ti samo nastavi eksperimentirati :-)

Adrijana Knez kaže...

Maartina škatlica mi je zelooo všeč, ker deluje tako nostalgično in romantično. Super si skombinirala barve.
Zelim ti čudovit dan, Jana

Mojca kaže...

čudovito embosiranje! krasna! lp