nedjelja, 22. lipnja 2014.

Poklonite poklon bon…2.

 

Danas nije kutija već jedno pakiranje za poklon bon. Opet distressanje. Ovaj put u plavo-bijeloj kombinaciji.

 

Čestitka za poklon bon (1) - GutscheinverpackungČestitka za poklon bon (2) - GutscheinverpackungČestitka za poklon bon (3) - GutscheinverpackungČestitka za poklon bon (4) - Gutscheinverpackung

Ovo je jedan od prvih papira koji je nastao u distress kolekciji. Ovdje sam upotrijebila distress ink,naravno, vruće embossiranje i na kraju sam sve pošpricala kapljicama vode.

Iako nisam ljubitelj plave boje, ova kombinacija mi se nekako dopada. Ali ima zato i hrpa papira koje ne mogu vidjeti,jer u mojoj glavi je izgledalo sasvim drugačije nego kad sam to pretvorila u stvarnost.Ponekad bih najrađe sve bacila dok vidim koju glupost sam napravila.Smiješak

Znate li taj osjećaj, u glavi jedno, a kad realizirate nešto sasvim deseto?

Toliko od mene za danas. Divan je dan, nadam se da će takav i ostati. Želim i vama divan dan i sutra lijep početak novog tjedna.

Hvala na Vašoj posjeti i komentarima.

Pozdrav,

Martina

Broj komentara: 12:

Ne-Ja kaže...

Meni je zelo všeč, pa čeprav praviš da modra ni tvoja barva - je pa moja :)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Krsna je,
in tudi meni je všeč modro bela kombinacija
lp Tamara

Anonimno kaže...

Super ovitek si ustvarila. Tudi sama nekaj poskušam z distressi in je res tudi pri meni tako, da je eno v glavi, drugo pa na papirju. :) Modra barva je lepo izpadla. Kar pogumno dalje! ;)

Pozdravček, B.

MOJCA BOŽIČ kaže...

Tudi moja ni modra barva (to sem že tolikokrat povedala) vendar ... ta kombinacija z belo je pa čudovita. Dobro si zmešala distresse. Lep dan tudi tebi. čao

vilinke kaže...

Ova kombinacija mi se stvarno sviđa jer je u mojoj omiljenoj boji. I znam kako je to kat imaš u glavi jedno a kad završiš nešto je sasvim drugo.
LP Vilinke

Nena3110 kaže...

Volim plavu boju.
Divan rad. Mislim da uopšte nije loše kad nas mašta odvede u nekom drugom smeru od onoga što smo prvobitno zamislili. Uvek je dobro kad ima puno ideja, po nekad to treba pribeležiti za dane kad nam nedostaje inspiracija.
Prijatno popodne i tebi i puno uspeha u svim narednim danima.
Kiss!

Klaudija Rajković kaže...

super je ispalo i odlično to tebi ide bez obzira da li ode u drugom smjeru..
:D lp

Unknown kaže...

Super ti je ovo pakovanje za bon, i odlična kombinacija boja. Ni ja mnoge boje ne volim, ali se uvek iznenadim kad nešto iskombinujem. Pozdrav

Danii kaže...

Super je in v moji barvi :-)
Lp Danii

Vladuška kaže...

Ta tehnika ti gre res odlicno od rok. Cudovit izdelek.

Hali kaže...

U ja poznan občutek, ampak na koncu skoraj zmeraj nastane krasen izdelek, kot je tvoj!

oldpunca kaže...

Dobro mi je poznato, kako izgleda, kad glava hoče nešto, a ruke ostvare sasvim drugo :-)) Tvoje bojanje distresima opet divno je ispalo.