ponedjeljak, 30. lipnja 2014.

Jedna mini…

 

kutijica. Nastala je tek tako, prilikom nekog mog eksperimenta. Pa sam i nju “obukla” opet u moje distress eksperimente.

 

Gift Box - Geschenkverpackung - Poklon kutija  (5)Gift Box - Geschenkverpackung - Poklon kutija  (6)Gift Box - Geschenkverpackung - Poklon kutija  (7)Gift Box - Geschenkverpackung - Poklon kutija  (8)

Mini eksplozivna kutijica.Unutrašnjost sam isto malo ukrasila tako što sam šablonama iz istog papira izrezala male poklone i jedan balon,ali on mi iskreno tu ne paše jer sam boju totalno pogriješila, ali sam ga jednostavno tu zalijepila jer kutijica ionako ostaje meni, pa nije ni toliko važno što se boje baš i ne slažu. Smiješak.

I danas ću vam pokazati još par papira koje sam napravila ovih dana,jer ništa drugo ni ne radim osim što se “distressam” ,naravno u slobodno vrijeme.SmiješakBilo bi dobro napraviti i nekakvu kutiju ili čestitku gdje ću i iskoristiti te papire, ali trenutno nemam inspiracije za to.

 

Eksperimenti- Distress (1)Eksperimenti- Distress (2)

Eto, to je to. Neki su malo manje neki malo više uspješni.Bitno da ja uživam u tome i da me opušta.Ako nešto od toga i neće biti za upotrebu, nikom ništa, nešto sam iz toga naučila i bit će u sljedećem pokušaju uspješnije. Vele vježba čini majstora.Hmmm..vidjet ćemo.

Kako se vama sviđaju ovi moji eksperimenti?

I sad vas sve lijepo pozdravljam i želim Vam lijepe i ugodne srpanjske dane. Ja odlazim na godišnji, što znači da me iduća dva do tri tjedna nema na blogu, a ako na vašim blogovima izostanu moji komentari znači da jednostavno ljenčarim i uživam. Smiješak s namigivanjemAli nadoknadit ću sve kad se vratim.

Hvala na Vašoj posjeti i komentarima.

Pozdrav,

Martina

Broj komentara: 12:

Anonimno kaže...

Moin Martina,
deine kleine Box finde icht total süß. Und für die schönen Papiere kommt die Inspiration sicher nach dem Urlaub zurück. Ich wünsche dir einen wunderschönen Urlaub. Fährst sicher nach Kroatien, oder? Wir fahren mitte der Woche auch nochmal nach Kroatien und dann Ende August nochmal.
Also, hab´ eine schöne Zeit.
Bis bald und liebe Grüße Heidi

vilinke kaže...

Res je mini ampak max slatka.
LP Vilinke

Ne-Ja kaže...

Eksperimetn je uspešno opravljen - sedi 5 :)! Verjammem, da bodo tile papirji kaj kmalu bili uporabljeni za eno od tvojih mojstrovin. do takrat pa maksimalno uživaj na oddihu in se beremo ko boš nazaj :)

papa
Jerneja

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Mini ili maxi fantastične su
a i papir fenomenalno
pozdrav Tamara

Renata kaže...

Opet jedna divna, mini kutijica.
Uživaj na godišnjem.

lp. Renata

Unknown kaže...

Baš je lepa ta mini kutijica! A papiri, extra. Lepo se ti odmori... Pozdrav Ivana

Hali kaže...

Komaj čakam, da vidim, kakšni izdelki bodo nastali iz eksperimentov. Super so ti uspeli. Uživaj na dopustu!

oldpunca kaže...

Preslatka mini kutijica :-) A papiri, obrađeni distresima su predivni. Uživaj na odmoru!

Hiška iz papirja kaže...

Meni so tvoji eksperimenti zelo všeč, kar nadaljuj z njimi :) Uživaj na dopustu!

iris-irena kaže...

predivna mini kutijica!
lp

Mariana kaže...

Divno izgleda kutijica! I boje mi se svidjaju a sadrzaj mmmmm:)

Unknown kaže...

Sviđa mi se sunčana kutija Martina. volim i ono što je u kutiji. :)
Pozdrav iz Ljubljane,
Jasmina