petak, 13. lipnja 2014.

Kutija, izazov i inspiracija..

 

Današnja kutija nastala je sasvim normalno kao i svaka druga moja kutija, osim što je ova današnja obučena u sasvim unikatne papire ili bolje rečeno, poigrala sam se opet Distress Ink bojama i vrućim embosingom i napravila sama svoje papire. Uživam u ovoj tehnici, a najviše inspiracije dobivam ovdje,ovdje i ovdje, ukoliko vas zanima pogledajte, mada vjerojatno svi već znate sve ove kreativke.

Još u početku mog stvaranja nisam baš pažnju posvećivala distress ink bojama i bila sam uvjerena da su sasvim normalni jastučići za štambilje.Zamišljeni smiješak Kupila sam si par boja i nikako da ih počnem koristiti jer nisam znala što bih s njima, sve dok nisam naišla na par videa i dok se nisam zarazila. ŽaruljaJednostavno su mi neodoljivi, a nude bezbrojne mogućnosti. Ja sam još uvijek u fazi otkrivanja, ali znam da uživam raditi s njima. I vjerojatno vas u budućim mojim projektima čeka puno distressinga. Smiješak

Ajmo sad konačno na kutiju nakon moje ispovijesti.

 

Kutija - Box - Schachtel  (1)Kutija - Box - Schachtel  (2)Kutija - Box - Schachtel  (3)Kutija - Box - Schachtel  (4)

Koristila sam akvarel papir, ali sam koristila drugu,glađu stranu jer je lakše nanijet embossing lijepilo(mada meni još i tu fali lijepila Posramljeni smiješak).Nanijela sam lijepilo, bijeli šljokičasti embosing prah, te nakon sušenja koristila sam embossing boje (dusty concord,peacock feathers i picked raspberry), na kraju sam još koristila razne natpise i ostisnula ih isto distress bojom dusty concord. Otisak embosinga nije sasvršen, dapače fali na nekim mjestima, ali i to je još faza istraživanja, mada je na kraju ispalo baš super ovako sa mjestimičnim greškama(čitaj nedostatkom ljepila,pa zato i embosing praha,nisam dovoljno pritisnula otisak).Smiješak s namigivanjemNa kraju sam papir izrezala na potrebne mjere, rubove prošla bojom da se ne vide bijeli rubovi i ukrasila kutiju. Dodala sam još i cipele koje sam izrezala iz istog papira i zaljepila ih na 3D jastučiće.

*Ovu kutiju prijavljujem na izazov u Craftalnicu gdje ovaj put traže kutiju.

Nadam se da vas nisam udavila danas ovim dugim tekstom, sasvim neobično za mene. Ali tko zna možda se i neobično promjeni u obično.Smiješak 

Kako vam se sviđa moja današnja kutija? Imate li vi svoju omiljenu tehniku?

I sada vam još želim lijep i ugodan dan, mada je PETAK 13, za neke sretan za neke nesretan.

Jeste li praznovjerni? Iskreno, ja nisam.

Hvala Vam na posjeti i komentarima.

Pozdrav,

Martina

Broj komentara: 17:

Carmen S. kaže...

Hallo liebe Martina, das ist eine ganz ausgefallene Box. Es ist wunderschön, wie Du die Papiere verarbeitet hast. Die Damenschuhe auf der Box sind noch ein extra Highlight. Klasse gemacht!!!

Ganz ♥ liebe Grüße und ein Schönes WE wünscht Dir, Carmen

Carmen S. kaže...
Autor je uklonio komentar.
Ne-Ja kaže...

Fenomenalen papir si naredila, sploh ker so moje barvne kombinacije! Embossing pa da piko na i škatlici :).

Najljubša tehnika... hm, verjetno recilkiranje in trenutno zentangling. Z blazinicami pa se še lovim.

Unknown kaže...

Martina kutija je super, papir originalan, svaka čast! Super ti ovo ide! Pozdrav Ivana

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Prekrasna je Martina
cipelice su top
pozdrav Tamara

Adrijana Knez kaže...

Martina tale škatlica je mega. Super papir in lepo embosiranje. Čevlji so mega!!!
Lep vikend ti želim, Jana

Hali kaže...

Prekrasen, čisto unikaten papiur. Škatlica je dobila čisto poseben sijaj.Zelo lepo!

Bad Kitty kaže...

predivna je kutijica!

Mojca kaže...

ooooo čudovita!!! lp

oldpunca kaže...

U, Martina, papir ti je top! Sa cipelicama i embosingom vrhunsko je ukrašen :-) Ovaj izzazov ti je napisan na kožu :-))
U petak, 13, prije 34 godine smo se upoznali moj dragi i ja :-) Trebalo bi kad-kad, da sam praznoverna :-))

Goga kaže...

Čudovita škatlica. Res si lepo izdelala papir, čudovite barve si z belim embossing prahom še povdarila.
Disstresi in embossing so tudi moje ljubše tehnike, če pa je izdelek še v vintage izgledu je zame to top.

Hvala, da si se nam pridružila in vso srečo pri 110. izzivu Craft-alnice.
Pozdravček Lili

Sonja kaže...

wauu, noro lepa škatlica. super ideja, da sama narediš papirje.

Vladuška kaže...

Krasno si ustvarila to ozadje in distress Inki res omogocajo nesteto tehnik in rezultati so vedno super.

vilinke kaže...

divna je ;) dobra kombinacija boja, lady like ;)

Janja kaže...

Čudovit papir si naredila. Super je videti na škatlici.
Hvala, ker si se nam pridružila na 110. izzivu CRAFT-alnice. Lp

Hiška iz papirja kaže...

Super škatlica, všeč mi je papir, ki si ga naredila in čeveljčki :) Tudi mene je Jennifer McGuire prepričala, da ne morem živeti brez distressov, to so moje najljubše in najbolj uporabljane blazinice.

Andreja kaže...

Čudovita je in zelo lepo si naredila njen pokrov! Krasne barve.
Sem vesela, da si se nam pridružila na našem izzivu CRAFT-alnice :-)) Srečno!