nedjelja, 12. listopada 2014.

Bookmark..opet..:)


Jutro, kako ste mi danas?
Kod mene danas opet na rasporedu par bookmarera. Upotrijebila sam svašta za njihovu izradu, ali pretežito su opet bile distress ink boje u igri. Pa pogledajmo.


Bookmark,Lesezeichen,Knjižno kazalo (1) Bookmark,Lesezeichen,Knjižno kazalo (2) Bookmark,Lesezeichen,Knjižno kazalo (3) Bookmark,Lesezeichen,Knjižno kazalo (4) Bookmark,Lesezeichen,Knjižno kazalo (5)
Bookmark,Lesezeichen,Knjižno kazalo (6)

Eto, to bi bilo to za danas. Beš previše pisanja.Sve se vidi na slikama.:)

Želim vam lijep i ugodan dan.

Hvala na Vašoj posjeti i komentarima.

Pozdrav,
Martina



Martina-G- auf DaWanda

Broj komentara: 15:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Draga Martina nisam baš najbolje ovih dana malog mi kuva visoka temperatura i neče da padne
tvoji bookmarkerji su fantastični
pozdrav Tamara

Adrijana Knez kaže...

Oj Martina...čudovita knjižna kazala si naredila. Ampak zelo, zelo sta mi všeč: prva in druga...brčice in zaljubljen mačji par. Res čudovite barve!
Lp, Jana

Klaudija Rajković kaže...

baš su ti dobri ovi bookmarkeri, neznam koji ljepši od kojeg , za mene je poseban onaj drugi :D pozdrav

oldpunca kaže...

I ova kolekcija bookmarkera je predivna. Teško je izdvojiti, koji je najlepši. :-)

Unknown kaže...

Super su bookmarkeri, mace su preslatke, pozdrav!

MOJCA BOŽIČ kaže...

Vrlo težko bi se odlučila za jednoga...možda sova....vrlo pametno izgleda. Sve su divne. bok

vilinke kaže...

Veoma su lepe,svaka po svoje
LP Vilinke

iris-irena kaže...

prekrasno, sve redom!!!
pozdrav!

Korana kaže...

Jedan ljepši od drugog,zaista ne bih znala koji odabrati.Prava si majstorica :-) Pozz veliki Zdenka!!!

Hali kaže...

Lepo, kreativno, všeč so mi prav vsi!

Vladuška kaže...

Kaj naj recem? Odlicno ti gredo od rok in eno kazalo je bolj zanimivo kot drugo.

Janja kaže...

Zelo so lepa. Lp

Ne-Ja kaže...

Tako krasnim kazalom ni potrebna dodatna spremna beseda - so fenomenalni :). Res mi je všeč kao uporabiš barve in potem en motiv za pikico na i in to je to - WAW!

Zvonka kaže...

Drugi, tretji in četrti so mi najlepši. Zanima pa me, katere štampiljke si uporabila za mačko in sovo. Lp

Cvetoči travnik kaže...

Super kazala in domiselnost na višku:))
LP - Andreja V.