petak, 10. listopada 2014.

Post it ..


Volite post it blokiće? Ja ih volim i ljepim ih posvuda(naravno ispisane) :). Današnji post je upravo o njima, bolje rečeno o novome ruhu koje su dobili.


Post it Block, Haftnotizen, (1)

Čini vam se mutna slika? Nije slika mutna, već sam krugove napravila prvo crvenom bojom, a onda još jednom naranđastom bojom i tako sam dobila taj zamućeni efekt.Na slici dolazi još više do izražaja.
Post it Block, Haftnotizen, (2) Post it Block, Haftnotizen, (3) Post it Block, Haftnotizen, (4) Post it Block, Haftnotizen, (5) Post it Block, Haftnotizen, (6)


Igranje šablonama i štambiljima na eko kartonu. Kako vam se sviđaju? Meni su baš fora,jednostavni a opet efektni. Zatvaraju se na čičak. Super su za spremit u torbicu, da budu uvijek pri ruci, ili pak kao ukras na stolu.

To bi bilo to od mene danas. Želim vam lijep i ugodan dan, te nadolazeći vikend. Uživajte u lijepj jeseni, kad već nismo imali lijepo ljeto.

Hvala na Vašoj posjeti i komentarima.

Pozdrav,
Martina



Martina-G- auf DaWanda

Broj komentara: 15:

Unknown kaže...

Martina kako je dobar ovaj prvi. Odlično si se poigrala, pozdrav Ivana

MOJCA BOŽIČ kaže...

Ma žena šta si stvorila????? Ovi prvi blokič je izvanredan. Mutna slika...pa da. A krugovi unutra .....nije mi jasno, kako si jih napravila...ali baš je fenomenalno. Kad mislim, da sam sve vidjela...paf..opet streljaš. bok

Ne-Ja kaže...

Da post listki postanejo tako krasno darilo uspe samo tebi - všečkam na polno :)!

moi kaže...

Super ideja in tisti krogi noter so mi še posebno všeč.

Hali kaže...

Uuauu super so ti zameglejni krogi, res krasen efekt!

ana kaže...

Super su!! I meni se dopadaju krogovi iznutra.

Anonimno kaže...

Moin Martina,
ja klar liebe ich diese kleinen Notizbüchlein. Man hat doch immer irgendetwas, das man aufschreiben muss. Deine Notizbüchlein sind wunderschön gestaltet.
Ich wünsche dir ein schönes Herbst-Wochenende.
Liebe Grüße Heidi

Nella kaže...

Super sta oba! ;)

oldpunca kaže...

Super ideja! :-) I, kao uvjek, predivan rad. Dobar efekt si dobila sa krugovima od dvije boje.

Adrijana Knez kaže...

Uufff...Martina...blokci z eko kartonom so mi zelo, zelo všeč ;) in super efekt je nastal z krogci na prvem blokcu...
Lep vikend ti želim, Jana

Zvonka kaže...

Vauuu, čudoviti blokci, še posebno prvi s krogci. Bravo!!!

Klaudija Rajković kaže...

baš su originalni, uvijek potrebni a ovako baš lijep izgledaju obučeni :D
baš iznenađuješ, uvijek nešto novo i originalno od tebe, super i fora :D pozzz

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Wauuu
fenomenalno
pozdrav Tamara

Vladuška kaže...

kako fajne obleke so dobili tile blokci.

Unknown kaže...

Fora ti je ovo - jako mi se sviđa. :)