ponedjeljak, 3. ožujka 2014.

Evo me opet..

Dobro vam jutro svima.

Vratih se u svoju kolotečinu nakon tjedan dana odmora. Bilo je divno opet vidjet prijatelje i obitelj, ali posao zove natrag i evo me opet i tu u virtualnom svijetu.

Danas ću vam pokazati tri čestitke koje su nastale već pred neko vrijeme, ali još nisu dobile svoj red ovdje na blogu. Imam i nekih novijih radova koji stoje i čekaju da budu poslikani,nadam se da će to biti danas. Kod mene u zadnje vrijeme nastaju po tri čestitke najednom(varijacije na temu), zašto je tome tako ne znam, ali jednostavno tako ispadne na kraju.Pa da ne duljim evo i slika.

Čestitka - Grußkarte (20)Čestitka - Grußkarte (21)Čestitka - Grußkarte (22)Čestitka - Grußkarte (24)Čestitka - Grußkarte  aČestitka - Grußkarte  b

To je bilo isprobavanje štambilja i distress ink boja koje sam nanosila sa spužvicom.

Toliko od mene za danas. Želim vam ugodan i lijep dan.

Hvala na Vašoj posjeti i komentarima.

Pozdrav,

Martina

Broj komentara: 18:

Adrijana Knez kaže...

Martina imaš zelo lepe voščilnice in delaš čudovite darilne škatle. Morda tudi sama katero sestavim. Hvala, ker si se oglasila na mojem blogu in se slišiva :) Pozdravček iz Slovenije in želim ti lep ustvarjalni teden, Jana

Klaudija Rajković kaže...

drago mi je da ti je bilo lijepo doma i da si se malo odmorila...
super su ti ove čestitke, sve bolje i bolje ti ide, ja nikako ne kužim taj embosing a ma i mješam ga sa embroidery što je zapravo vez al et valjda budem i to skužila jednog dana, samo ti tako nastavi i dalje..lp

Klaudija Rajković kaže...
Autor je uklonio komentar.
Klaudija Rajković kaže...
Autor je uklonio komentar.
Klaudija Rajković kaže...
Autor je uklonio komentar.
Klaudija Rajković kaže...

sorry za ovo neznam što se desilo par puta se objavio moj isti komentar uhhh

Bojanine tvorevine kaže...

Prelepe su ti cestitke !

Unknown kaže...

Čestitke su ti stvarno prelepe!!!!

Bad Kitty kaže...

predivne su!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Krasne
pozdravček Tamara
dobrodošla nazaj

Hiška iz papirja kaže...

Kako lepe štampiljke imaš, tulipan je prekrasen! Vse tri voščilnice so zelo lepe.
Lp, Maja

Unknown kaže...

Upam, da si uživala na počitnicah. Čestitke pa so čudovite.

Sonaj kaže...

jednostavne,posebne,romantične...predivne:))))

frlphoebes kreativ-blog kaže...

Hallo Martina,
sehr hübsche Karten sind das geworden.Ja manchmal braucht man einfach eine Auszeit,ich hoffe dass du sie genossen hast.Dir noch einen schönen Tag und weiterhin viel inspirative Kreationen,
liebe Grüße Sylvie

Ondinijana kaže...

Super su pečati, samo ih ti isprobavaj... Nastaju divne čestitke! Sve su lepe. Pozdrav!

oldpunca kaže...

Jako mi se sviđa ta tvoja serija. Papir je predivan i motivi su super.

Janja kaže...

Vse tri so zelo lepe. Lp

Tinka's paper wonderlland kaže...

Kako si napravila rubove kartona od slika, to mi je pre super, nisu ravni i još su natočkani