petak, 21. ožujka 2014.

Uskrsne čestitke 4.dio

Pozdrav svima.
Ovih dana nastalo je još par Uskršnjih čestitki. Danas ću vam pokazati tri čestitke. Kod mene stalno ili 3 ili 5 komada nečega.Smiješak Ti me brojevi ne napuštaju.
Osterkarte -Uskršnja čestitka aaa (1)Osterkarte -Uskršnja čestitka aaa (2)Osterkarte -Uskršnja čestitka aaa (3)Osterkarte -Uskršnja čestitka aaa (4)Osterkarte -Uskršnja čestitka aaa (5)Osterkarte -Uskršnja čestitka aaa (6)
Uskršnja čestitka- Osterkarte (4)Uskršnja čestitka- Osterkarte (5)Uskršnja čestitka- Osterkarte (6)
Malo kombiniranja svega i svačega. Opet sam koristila Tinine šablone i štambilje. I prijavljujem ih u Tininu galeriju za ožujak.
Ovih dana muku mučim s fotkama, nikako da se dogovorimo, ja i fotke..sve smo nešto u svađi..ali nadam se da ću uskoro i tu stepenicu savladati.
Želim vam lijep i ugodan dan.  I ne zaboravite još danas imate vremena za NAGRADNU IGRU. Sutra objava pobjednika u ovom mjesecu.
Hvala na Vašoj posjeti i komentarima.
Pozdrav,
Martina

Broj komentara: 9:

Adrijana Knez kaže...

Wwwwauuu Martina kako lepa serija voščilnic. V zelenem je nekaj posebnega, druga in tretja pa sta mi zelooo všeč. Pridna si, pozdrav Jana

Unknown kaže...

Ti si zaista vredna, čestitke su prelepe. Nisi jedina koja muku muči sa fotkama. :-) Pozdrav Ivana

Bad Kitty kaže...

predivne su!

Hali kaže...

Prekrasne so, sploh prva mi je padla v oko :-)

oldpunca kaže...

Tvoje čestitke su ko iz bajke :-) Kao i brojevi, koliko jih napraviš :-))

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Divne i posebne
pozdrav Tamara

Tina kaže...

Martina, hvala ker ustvarjaš z Najlepšim parom! Tvoje voščilnice so tako lepe in prefinjene. In ko je na kupu toliko enakih, je to prava paša za oči.

Hiška iz papirja kaže...

Zelo lepo ustvarjaš s Tininimi šablonami!

Joanna Wiśniewska kaže...

Great Easter cards!