petak, 28. ožujka 2014.

Kutija za olovku i notez

 

Pozdrav svima.

Danas je na redu jedan kompletić koji se sastoji od kutije za olovku i post it blokića. Opet jedna crno bijela kombinacija.

Set Heftnotizen und Stiftbox (2)

Za završetak poklopca na blokiću sam koristila Tinine rubne šablone,koje  su idealne za ovakve stvari. Naprosto daju poseban efekt i uklapaju se svugdje. Već ste primijetili da ih svugdje koristim. Smiješak

Set Heftnotizen und Stiftbox (3)

Crni cvjetić u sredini, na blokiću, sam napravila tako da sam prvo iz papira sa motivom,šablonom izrezala cvijet i na to mjesto sam stavila drugi cvijet u crnoj boji. I tu se idealno uklopio čičak u sredinu cvijeta.

Set Heftnotizen und Stiftbox (4)

Blokić se zatvara na čičak i praktičan je za stavit u torbu. U kompletu sa kutijom za olovku i olovkom u kutiji naravno Smiješak, čine lijep poklon.

Za danas bi to bilo to od mene. Želim vam ugodan ostatak dana i lijep i sunčan vikend.

Hvala na Vašoj posjeti i komentarima.

Pozdrav,

Martina

Broj komentara: 12:

Ne-Ja kaže...

Super kompletek v umirjeni barvni kombinaciji - zelo lepo :)

oldpunca kaže...

U, jako elegantan kompletič. Zatvaranje na blokići mi se sviđa. Jako dobro koristiš Tinine šablone :-)

Renata kaže...

Divan kompletič.

vilinke kaže...

divno ti tvoji mali detalji ;) sasvim tvoje ;)

Nena3110 kaže...

Savršeno!
Stavila sam na Pinterest :)

Unknown kaže...

Predivan komplet!!! LP Ivana

Bad Kitty kaže...

lijep kompletić

Ondinijana kaže...

Mnogo mi se dopada i ovaj cvetić na kutiji za olovku. Komplet je predivan i već sam ti rekla da su tvoje kutije sve lepše. Papiri koje koristiš su fantastični i dopada mi se jer imaš poseban stil... Pozdrav!

Hali kaže...

Prekrasen kompletek!

Hiška iz papirja kaže...

Elegantno in zelo lepo!

Joanna Wiśniewska kaže...

Beautiful set.
Joanna

Tinka's paper wonderlland kaže...

Elegancija na nivou.