nedjelja, 30. ožujka 2014.

Nešto za muškarca..

 

Pozdrav svima.

Dan je predivan. Naprosto mami van. Do sad sam jednostavno uživala na suncu i lagano dremuckala. A sad mi je već dosta lijenosti, pa sam krenula nešto raditi, a među ostalim i napisat ovaj post.

Danas ću vam pokazati jedan komplet, čestitku i kutiju, koji je nastao sa mišlju da napravim nešto za muškarca.Pošto mi se čini da je sve što radim više manje nekako za žene,odlučila sam napravit i nešto za muškarce. Na tu temu baš i nemam inspiraciju, ali mislim da je ovaj set vrlo dobro ispao.

 

Set -Grußkarte und Box (11)Set -Grußkarte und Box (7)

Na ideju za ovaj brod i ramu sam došla dok sam nešto slično vidjela na Pinterestu, vječito mjesto inspiracije.

Set -Grußkarte und Box (8)Set -Grußkarte und Box (9)Set -Grußkarte und Box (10)

 

Čestitka je 13,5 x 13, 5 cm, a kutija 10 x 10 x 5 cm. U kutiju stane kravata ili remen, ili pak nešto slatkoga. Set je sasvim jednostavan, ali već znate da kod mene nema mnogo detalja.Toliko od mene u ovo nedjeljno popodne.Želim vam ugodan ostatak dana i  sutra ugodan početak novog tjedna.

Hvala za sve Vaše posjete i komentare na mom blogu.

Pozdrav,

Martina

Broj komentara: 6:

Time to be creativ kaže...

Liebe Martina,
dein Set gefällt mir ganz ausgezeichnet. Es ist schlicht und doch elegant gemacht.
Liebe Grüße, Anja

Jelena kaže...

Dosta toga sam propustila ovih dana...ali sam sve sad nadoknadila :)
Odlična ideja da napraviš nešto i za muškarce!

oldpunca kaže...

Papir mi se sviđa, a i motiv je pravi za muškarca.
Kod nas je dans isto bio predivan dan :-)

vilinke kaže...

Odlična kombinacija za moškarce ;)

Unknown kaže...

Super ti je ova kombinacija za muškarce!!! Za njih je uvek problem nešto smisliti!!! Pozdrav Ivana

Hiška iz papirja kaže...

Čudovit komplet za moškega, motiv ladje mi je zelo všeč.