ponedjeljak, 17. ožujka 2014.

Kutija..

Pozdrav svima.

Danas bez Uskršnjih čestitki, sad malo kutija opet.Jedna sasvim jednostavna. Može biti za razne prigode.U mojoj ideji bila je za muškoga, ali sasvim je ok i za ženu kao poklon.

 

Geschenkverpackung-Box (1) aaGeschenkverpackung-Box (2) aaGeschenkverpackung-Box (3) aaGeschenkverpackung-Box (4) aa

 

Nisam ju dodatno ukrašavala jer papir je dovoljno sam po sebi ukrašen,mada sitno. Leptir je drven i zalijepljen sa 3d trakom, dok sam motiv drva vruće embosirala bezbojnim embos prahom, a drvo otisnula u crnoj boji.Kutija je dimenzija 20 x 10 x 4 cm. Toliko o kutiji.

Nemojte zaboraviti na NAGRADNU IGRU koja je u tijeku i traje do subote 22.3.

Današnji dan je kod nas započeo sunčano, nakon dva vjetrovita i kišovita dana već mi je sunce nedostajalo. Nadam se da i Vama svijetli sunčeko kako vani tako i u mislima. Želim vam lijep i ugodan početak tjedna.

Hvala na Vašoj posjeti i komentarima.

Pozdrav,

Martina

Broj komentara: 12:

moi kaže...

Lepa je in tudi pri nas je tak lep sonček.
Lep dan ti želim, moi

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Krasna darilna škatljica
lp Tamara

Renata kaže...

Krasna!

Klaudija Rajković kaže...

lijepa kutija :D lp

Anonimno kaže...

Moin Martina,
ja, du hast Recht, deine wunderschöne Box passt für einen Mann und auch für eine Frau. Sehr edel ist sie auf alle Fälle.
Ich wünsche dir einen schönen Wochenstart.
Liebe Grüße Heidi

ruth..chen;-)) kaže...

traumhaft schön, liebe martina
...viele grüsse
ruth..chen;-))

Unknown kaže...

Lepa!!! Pozdrav

oldpunca kaže...

Jako je lepa ova tvoja nova kutijica. Papir je super i dopada mi se, da si ga samo malo ukrasila. Kod nas danas je isto bio predivan sunčan dan :-)

Adrijana Knez kaže...

Martina čudovita pikasta škatlica, ki je res primerna za oba spola. Všeč mi je pikast metuljček. Pozdravček iz sooončne Slovenije, Jana

Jelena kaže...

Čini mi se da i od dva obična bela papira ti možeš da napraviš čudo! Fantastično, kao i uvek!

Nena3110 kaže...

Uvek me oboriš s nogu, odnosno sa stolice, jer sedim. Savršena kutija, baš mi se dopadaju te boje.

Tinka's paper wonderlland kaže...

Već vidim unutra neku finu unikatnu maramu, novčanik ili kravatu ;) Super je!