srijeda, 19. ožujka 2014.

Kutije za slatkiše..

Pozdrav svima.

Današnji dan je započeo sa kišom i sivilom. Ali evo kod mene osvanulo nekoliko novih radova. Danas tri kutijice za slatkiše koje su savršene za nadolazeće Uskršnje blagdane. Možete stavit čokoladna jaja unutra i imate savršen poklon za klince.Naravno, ovo je samo jedna od mogućnosti što možete staviti unutra.

Pa da ne duljim evo slikica.

Geschenkverpackung-Süßgekitenbox 1Geschenkverpackung-Süßigkeitenbox 2Geschenkverpackung-Süßigkeitenbox 2a

Geschenkverpackung-Süßigkeitenbox 3Geschenkverpackung-Süßigkeitenbox 4Geschenkverpackung-Süßigkeitenbox 5

Geschenkverpackung-Süßigkeitenbox 7Geschenkverpackung-Süßigkeitenbox 8Geschenkverpackung-Süßigkeitenbox 9

Kutijice su napravljene od kartona sa dizajnom. Privijesnicu, na koju s druge strane možete i napisati koju riječ, sam pričvrstila ukrasnom štipaljkom a time ujedno i zatvorila kutijicu.

Sve kutijice se nalaze u mom online dućančiću koji polako punim i uređujem. A klikom na sliku dolazite direktno na proizvod u dućanu.

Tut za izradu ovakve kutijice imate ovdje.

P.S. Nagradna igra je još u tijeku pa ako niste još stignete sudjelovati.

Od mene za danas toliko.Želim vam lijep i ugodan dan.

Hvala na Vašoj posjeti i komentarima.

Pozdrav,

Martina

Broj komentara: 13:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Divne su
i Max Birgmann papir je krasan za ove kutije
pozdrav Tamara

Ne-Ja kaže...

Super škatlice, prav primerne za velokonočne sladkarije :)

Klaudija Rajković kaže...

baš su odlične za nadolazeći blagdan, super za poklončiće..lp

Anonimno kaže...

Moin Martina,
ach, wie wundervoll. Deine Verpackungen finde ich unglaublich wunderschön.
Ich wünsche dir noch einen schönen Tag.
Liebe Grüße Heidi

Unknown kaže...

Kutije su odlične. Blago tebi kad možeš da nabaviš tako divne papire, dobijam toliko mejlova gde me ljudi pitaju gde nabavljam materijal. A za moj hobi mi ne treba mnogo!!! Pozdrav

Sanja kaže...

Super su!!! Jako mi se sviđaju :)))
Lp

vilinke kaže...

Predivne su, baš sam sličnu stavila na blog;)Mislim, da ču isprobati tvoj tutič i napraviti sličnu ;)

oldpunca kaže...

Papiri su ti opet predivni. A kutijice isto. Dobra ideja za male darove :-)

Bad Kitty kaže...

predivne kutijce

Time to be creativ kaže...

Wunderschöne Verpackungen hast du wieder kreiert, Martina. Sie gefallen mir sehr gut.
Ganz liebe Grüße, Anja

Janja kaže...

Čudovite so. Zelo so mi všeč. Lp

Adrijana Knez kaže...

Hhhhmmm Martina le kaj se skriva v teh tvojih čudovit škatlicah? Res zelo lepi vzorci na škalicah in super si jih sestavila. Pošiljam ti en sončen pozdrav, Jana

sanja kaže...

Prekrasne su..proljetne..svježe..živih boja..LIJEPO