četvrtak, 27. ožujka 2014.

Poklon–kutija za čokoladu..

Pozdrav svima.

Dan je predivno započeo, sunce i plavo nebo bez oblačka. Ovih dana nisam bila neaktivna, već dapače jako aktivna, samo što još nisam stigla poslikati sve što sam napravila. Danas jedna kutija za čokoladu koju sam napravila kao poklon jednoj curi.

 

Süßiigkeitenbox- Kutija za čokoladu (1)

Süßiigkeitenbox- Kutija za čokoladu (2)

Süßiigkeitenbox- Kutija za čokoladu (3)

 

Traka je bordo crvene boje sa zlatnim rubom, što se ovdje na slici baš i ne vidi. Cura je bila oduševljena kutijom. Inače jako voli ručno rađene stvari i dosta kupuje od mene. Nadam se da se i vama sviđa ova kutija.

Ukoliko želite i vi napraviti ovakvu kutiju,tutorijal za imate ovdje. 

To bi bilo to od mene za danas. Šaljem vam lijepe sunčane pozdrave i želim vam lijep i ugodan dan.

Hvala na Vašoj posjeti i komentarima.

Pozdrav,

Martina

Broj komentara: 11:

Adrijana Knez kaže...

Martina naredila si čudovito škatlico. Zelo všeč mi je vzorčast papir in rozica s perlico. Tvoja domišljija ne pozna meja :))...Pozdravček Jana

Ne-Ja kaže...

Super škatlica čistih linij in umirjenih barv :)

Unknown kaže...

Vrlo lepa kutija i ja bih bila oduševljena da sam dobila ovako upakovanu čokoladu :-) Pozdrav Ivana

Bad Kitty kaže...

predivna je kutija!

vilinke kaže...

Predivna je ;) baš sam prošli put upotrebila tvoj tutič i napravila baš takvu kutiju za čokoladu, ka poklon ;) gospoda je bila oduševljena ;)Hvala Martina ;))

Hiška iz papirja kaže...

Čudovit ovitek za čokolado, všeč mi je napis v notranjosti :)

helena kaže...

Prekrasen ovitek in hvala ta tutorial, ki ga bom zelo kmalu uporabila.

Hali kaže...

Prelep barvni vzorec in luštna škatlica!

Renata kaže...

Divan papir, i kutija.

oldpunca kaže...

Baš je slatka ova kutijica :-) Lepo si kombinirala papir, taku i cvetič.

Tinka's paper wonderlland kaže...

Krasno!