subota, 8. ožujka 2014.

Što s tim?

Dobro vam jutro.

Dugo vremena stoje mi ovi blokići i nikako da nađem ideju što s njima. Imala sam nekih ideja, ali ništa mi se nije sviđalo. I konačno su došli i oni na red.Pa evo slikica.

Post it  (1)Post it  (3)Post it  (5)Post it  (6)Post it  (9)Post it  (10)

Ništa posebno i vrlo jednostavno za napraviti. Blokići su 7,5 x 7,5cm.

Toliko od mene za danas. Želim vam ugodan i lijep vikend.

Hvala na Vašoj posjeti i komentarima.

Pozdrav,

Martina

Broj komentara: 14:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

To je dovršen poklon,
divno napravljeno
čestitke ob današnjem prazniku
Tamara

Bad Kitty kaže...

prekrasni su !

Klaudija Rajković kaže...

pa eto sad baš dobro izgledaju u novom ruhu ..meni se baš sviđa ideja
lp

Janja kaže...

Joj kako lepo si jih oblekla. Sedaj so čudoviti ♥.
Lep dan ti želim, Janja

Unknown kaže...

Odlično, dugmići su savršeni!!! Pozdrav

Renata kaže...

Lijepe.

Ne-Ja kaže...

Super preoblekico si jim naredila - sedaj so elegantno popolni :).

Jelena kaže...

Odlična ideja i kako ništa posebno?! :) Baš je posebno lepo!

Andreja kaže...

Čudoviti blokci in zelo se mi dopadejo vintage barve :-))

oldpunca kaže...

Super ideja! Sviđa mi se vintage izgled.

Tinka's paper wonderlland kaže...

Sviđa mi se kako si ukrasila stranice, skroz jednostavno i baš taman!

Hali kaže...

Zelo lepo si jih preoblekla. Jih imam tudi jaz še kar nekaj za dodelat :-)

Hiška iz papirja kaže...

Prekrasni blokci!

Mojca kaže...

uau prekrasen izdelek! lp