subota, 22. ožujka 2014.

Pobjednica i jedan Post it Holder

 

Pozdrav svima.

Evo me danas sa objavom pobjednika nagradne igre. Ovaj put je to Snežana sa bloga Moj cvetni svet. Nena čestitke. Javi mi se na mejl sa svojim podacima da ti mogu poslati nagradicu.

Clipboard01

 

I danas još jedan post it holder.Ovaj put nema ih više samo je jedan, mada nastalo ih je još par, ali o tome drugi put.

 

Post it holder 1a (11)Post it holder 1a (12)Post it holder 1a (13)Post it holder 1a (14)Post it holder 1a (15)

 

Sasvim jednostavan uradak, a izgleda prilično efektno. Ovaj papir kupila mi mama jednom prilikom i do nedugo nisam znala što bih s njim, da bi se sad  kao držač ovog blokića sasvim dobro uklopio.

Evo jedne nove lutke koju je napravila moja mama. Ako vam se sviđa i želite više saznati o tome, samo kliknite ovdje.

Puppe - Spielzeug (2)

 

Ovdje završavam moj današnji post. Želim vam svima lijep i ugodan vikend.

Hvala na Vašoj posjeti i komentarima.

Pozdrav,

Martina

Broj komentara: 5:

Bad Kitty kaže...

ćestitma pobjednici!
preljep post it holder.

oldpunca kaže...

Čestitke pobjednici! Lutkica i holder za lističe su predivni.

Nena3110 kaže...

Evo meni radosti!
Zahvaljujem od sveg srca.
Tvoj rad je kao i uvek, prekrasan.
Dopada mi se lutkica tvoje mame.

Unknown kaže...

Čestitke pobednici! Holder i lutkica su predivni!!! Pozdrav

Tinka's paper wonderlland kaže...

Čestitke pobjednici!!
Post it holder je super, papir duginih boja se super uklopio!
Lutkica je premedena.